Staten finansierat Bidrag - Finns det miljarder dollar man ger bort gratis Eller är det en annan bluff

"Regeringen finansierade bidrag finns tillgängliga, här är de ansökningar om personliga fri statliga bidrag." JAG hålla får dessa mail hela tiden.

Jag hade ingen tvekan i mitt sinne att detta var en bluff

Jag säker på att jag inte ensam här. Jag var ganska säker på att detta var någon sorts scam. Men eftersom jag höll på att få dessa e-postmeddelanden varje dag, bestämde jag mig för att sitta ned och gör en noggrann forskningen om Internet om statliga bidrag. Dessa är de frågor som jag för
Tror de verkligen existerar? Eller är det ännu en bluff?

Om de finns kan vanligt folk som jag själv få en?

Om ja, vad är det förfarande?

Finns ett ansökningsförfarande?


Mitt chockerande resultat

Jag var helt chockad från vad jag hittade ut. Jag hade fel ("igen", tillade min fru). Det fanns även en definition på dessa frivillig, bidrag. Federala bidrag definieras och helt styrs av den federala Grant och samarbetsavtal Act från 1977, som ingår i avdelning 31 avsnitt 6304 i den amerikanska. Så går historien. Kan du fatta det? Federal stipendier göra faktiskt existerar. Jag tänker inte ge definitionen här eftersom det innebär ganska lite rättslig jargong som jag inte kan förstå.

Det verkar finns det över 900 bidrag som erbjuds av 26 olika federala bevilja beslutsfattande organ för olika ändamål. De omfattar jordbruk, utbildning, sysselsättning, livsmedel och näring, hälsovård, bostäder och många fler. Detta var otroligt var dessa samma kategorier dessa falska e-postmeddelanden pratade om.

Var kommer pengarna ifrån? Från över 88.000 olika källor och överstiger 40000000000 $ varje år.

Ministerier

Offentliga och privata truster

Offentliga och privata stiftelser


Så kan jag få en själv?

Ok nu var jag övertygad om att dessa regeringen eller federal bidrag eller oavsett om man kallar dem var inte en bluff och att det var verkligen sant. Så jag ville veta (faktiskt min fru ..) om jag kunde få en. Jag kunde tänka på en massa anledningar att få en, är jag säker på vem som helst kan. Det finns i princip två krav:

Du måste vara över 18 år (I'm lätt dubbelt denna ålder!)

Du måste vara en amerikansk medborgare

Tyvärr jag inte en amerikansk Citizen, jag här på ett studentvisum gör mitt PhD. Detta diskvalificerar mig från tillämpade på sådan fria personliga stipendier. Men jag ville veta mer om dessa bidrag för att jag är säker på att det finns många amerikanska medborgare som kan utnyttja några gratis bevilja pengar, särskilt i den nuvarande ekonomiska krisen.

Så många finansiärer av så många olika orsaker gör historien komplicerade

Ja, det är den bittra sanning. Dessutom finns en hel del av konkurrensen och tydligen. Hundratusentals människor ansöka om dessa federala bidrag varje år. Alla vill en bit av $ 40000000000 paj. Vem skulle inte? Därför enda genomförbara sättet att uppnå denna dröm att ansöka om ett gratis regering personligt stipendium är att använda ett professionell service som känner till alla detaljer om dessa federala bidrag. De ger programvara som gör tillämpa och säkra en personligt stipendium, en bit kaka.

Agera!

Nu när du vet dessa bidrag verkligen existerar, har du ingen ursäkt att inte ansöka om ett. Jag skulle också, om jag bara kvalificerade. Och när du skaffar en bevilja och lösa dina problem såsom miljontals har gjort, skriv en artikel som denna och dela dina erfarenheter med resten av världen. Men om du under 18 år eller inte ett amerikansk medborgare inte ens tänka ansöker gratis staten finansierat bevilja.

No comments:

Post a Comment